Photobucket

Love is suck


hushh . ada apa dengan cinta ? sebut jea pasal cinta . arhh comformm sume org suke ttg cinta nih kan . lagi lagi remaja yg bru nk membesar macam i nih kan . mmg xkan lari dgn cinta ,. kaw giler ape kalau aku xpernah bercinta , memang tak laa kan . hee . meyhh sini chekk nk storyy kt uoallz tentang chekk dengan kisah cinta chekk . haha , dari mane i nk start yeah . hmm . oke bermula dari hening pagi yg indah . cewahhh gitu . hee ., i mengenali M , ? siapa M ? waa engkau sume nk tahu yeah . giler i nk kasi fullname si M nih . kan xpasal2 kene saman . oh sape nk jawab ?  haha . M telalu istimewa bagi i , i kenal M pon dkt FB jea ., arh ? xtahu FB tuu ape ? ala FB , FB laa yg da semakin popular gitu di perkatakan di suratkhabar mahupun di mana2 jelaa . xtahu lagi  FB tuu ape ? hishh lembab .  FB tuu si cik abang FACEBOOK laa . bukan main lagi aku dgn M bercinta melalui FB , alaa cinta dalam FB bukan kemana pon kan . setakat dok wall to wall , IM IM . haha . tuu jelaa uoallz tahu , tapi i pon sama mcm tuu jugak . lebeh 1 week i mengenali M kt FB , 1 week jea kot bukan 1 years ,. ! haha . tuu pon daa tangkap leleh dgn M . nk dijadikan cerita si M nih text i yg berbunyik mcm nih


M : hayy you , hari nih kite meet nak ? i nk jumpe u sgt laa . kte pon xpernah jumpe kn . :)
me : oh heyy , meet ? boleh jea . i pon bosan nih . haha . meet kt mne ?
M : oh ok . ala tempat biasa laa . pavilion . oke ??
me : oke jea . tggu kt dpn pavi yea pukul 3 ptg . ?
M : ok ok , pape nati you text i oke darl ?
me : oke :) see you there .

waa dengan hati yang gumbira . i siapsiap laa nk berjumpa si M nih di pavi . ala biasa laa tuu pavi . tempat yang gahh bagi budak budak kl dok melepak bercintan cintun kt situ . hee . 

3ptg

hushhh . sampai jea i dekat pavi . teros tangan dok menaip msg menanyekan kt mane si M nih . haha , then si M membalas , " i da sampai da . u tunggu kt situ keyhh . jap lagi i dtg ."

hurmm tuggu punye tunggu . tetibe ade seorang menyapa i ? dlm hati i "perhhh xboleh sexy lagi kea pakaian tuu  . haha :D ." 
then dia bersuara .
M : "heyy , fiqe kan , ?? i laa nih M**** ,
me: oh hey you . ! penat i tggu . haha . (gelak segan)
M : u comel oww . hee . so nk g mne jea nih ? i ikot jea .
me : (merah muke i ) haha . oke ! kite tgok wayang keyhh 
M : oke jea , 

beshh giler i lepak ngn M . sampai x hingat dunia laa katakan . hushh . macam di pukau pukau gitu , haha . hushh . i tgok jam da pukul 9 malam . husshhh tetibe si M nih pegang tangan i then bwk i kat stu tempat di area2 pavi jugak ? tempat tuu mmg tak laa kan aku nk bgtahu , rahsia ~ hee . i lepak ngn M d situ just berdua jea . hushh . hujan pulak tuu semakin lebat . mak aiii .saje jea buat aku bertambah sejuk kan . haha . tetibe M bersuara , " you sejuk kea ?? sian you . meyhh i ***** you . " perhh menggiler weyhhh terdiam terkaku i kt situ . haha . then apakah yg terjadi seterusnyea ?? tetttttt* bialah rahsia . haha . 

9.35 mlm .
i pon balek laa ke rumah . perhhh . tersegehh segehhh i sorang2 mse otw blek ke rumah tuu , da mcm org giler da . haha . siap nyanyi lagi " i love you , you love me n bla .. bla ..blaa ,,, haha

keesokkannya :
i bagon pagi dgn penuh senyuman nih . dlm otak teros terpampang muka si M nih . haha . memang sah da giler bayang !! hee .
tergerak hati i nk text si M tuu . tetibe somethng happen yg mcm kepalatan berlaku .

me : youu . moninkkk :))) .

after 5 min baru si M reply my text :

M : kaw sape ??? aku xkenal ??

me : (dlm hati da terase pelik ) " i laa fiqe"

M : fiqe ? fiqe mne nih ? aku xkenal . da laa . chaw ...

.....................................
kaw tahu ape aku rase tak ? memang tak laa kn aku nk cite . hancur dowhh hati aku . hancur sehancurnyea .  pertama kali aku di permainkan sebegini rupa . oleh manusia yang bernama M . ! hmm . sampai sekarang i text M , M x balas . sampai hati M buat i mcm nih . hmm . M sekarang memang menjadi Musuh aku yg paling aku benci . selamat tinggal M , aku benci kaw M . sampai mati aku dah xpercaya pada kaw M*** **** .

 end ~



No comments:

Post a Comment